סערת החייל • נתניהו: "אני סומך על הבדיקה של צה"ל"

"צר לי לומר שנראה שהמטרה של בצלם אינה הגנה על חיי חלשים אלא הכפשת מדינת ישראל בעולם"
יעקב גרודקה 2 Comment on סערת החייל • נתניהו: "אני סומך על הבדיקה של צה"ל"

סערת החייל שירה למוות במחבל המנוטרל ביום חמישי האחרון בחברון הגיע הערב לדף הרשת החברתית של ראש הממשלה בנימין נתניהו • מאה בני אדם מפגינים מחוץ לשער ראשון בצריפין לאות תמיכה בחייל • דגן תוקף את 'בצלם'

צילום: Marc Israel Sellem/POOL
"צר לי לומר שנראה שהמטרה של בצלם אינה הגנה על חיי חלשים אלא הכפשת מדינת ישראל בעולם"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערת החייל שירה למוות במחבל המנוטרל ביום חמישי האחרון בחברון הגיע הערב (מוצ"ש) לדף הרשת החברתית של ראש הממשלה בנימין נתניהו שכתב כי הוא "סומך על צה"ל שיקיים בדיקה יסודית, אחראית והוגנת, כפי שהוא נוהג תמיד".

נתניהו הוסיף כי "ההתקפות על צה"ל כצבא לא מוסרי הן מקוממות והפוכות מן האמת, צה“ל הוא צבא מוסרי שלא מוציא איש להורג. חיילי צה"ל בולמים בגופם התקפות טרור רצחניות על אזרחי ישראל והם ראויים לכל גיבוי", כתב נתניהו ברשת החברתית שלו.

זו לא ההתייחסות הראשונה של נתניהו לפרשה, כזכור, כבר ביום חמישי תקף נתניהו את התנהלותו של החייל, ואמר כי "מה שהתרחש בחברון אינו מייצג את ערכי צה"ל".

מנגד הערב – כמאה בני אדם מפגינים מחוץ לשער ראשון בצריפין לאות תמיכה בחייל. המפגינים מניפים דגלי ישראל, וכן נושאים שלטים שבהם נכתב "לא מפקירים חייל בשטח" ו"עדיף מחבל מת מחייל בכלא".

גם יוסי דגן ראש מועצת שומרון תקף הערב את ארגון בצלם ואמר כי "צר לי לומר שנראה  שהמטרה של בצלם אינה הגנה על חיי חלשים אלא הכפשת מדינת ישראל בעולם. אף שבצה"ל הכירו את המקרה והחלו לחקור אותו עוד קודם לפרסום הסרטון, בארגון בצלם מיהרו להוציא וידאו חתוך באופן מגמתי בכדי לפגוע עוד קצת בתדמית ישראל בעולם. למותר לציין שלאחרונה גילינו כמה מעט עניין מגלים בארגון בצלם בחיי ערבים, כאשר המצלמות אינן מופנות אליהם. מוטב שהארגון יפשפש במעשיו לפני שהוא מבקר את חיילי צה"ל ובועט במדינת ישראל ובמוסריותה ברחבי העולם".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    צריך ללמוד ממנו את זה שתמיד הוא יודע לומר מילים שלא אומרות כלום ממש.

  2. 1

    אני ממש לא סומך עליהם